Nederlands

13.05.2022

Hoi en welkom bij mijn ställplats.

Info in het kort:

- 50 sek per nacht, het hele jaar open (als er sneeuw ligt, bel even op +46 73 515 82 32 om te checken of het sneeuwvrij is).

- De voorzieningen zijn een grillplaats, een vuurplaats, een container voor afval, een zitplaats binnen, een bibliotheekje en een winkeltje met hout, kool en mijn unieke camper sleutelhanger.

- Wat ik bied: rust, ruimte, uitzicht over velden met vaak wilde dieren zoals reeen, herten, kraanvogels, wilde zwijnen, elanden,...

- Wat is er verder nog te doen in de buurt:

        - Elandenpark Elinge

        - Visrokerij Bolmen Fisk, bij de afrit van de E4

        - Älmhult, het hart van Ikea, met het Ikea museum dat zeker de moeite waard is

        - Ljungby, met verschillende musea

        - Talloze leuke wandelingen in de buurt

- Hoe vind je me?

        - Google maps: Ställplats ORKA

        - Koordinater: 56,7171378, 13,9567043

        - What3words: ///vande.otalig.naturligt

        - Adres: Ivla Eskilsgård 3, 34175 Hamneda

- Wie ben ik: Gijs Janssens, een Belg die in 2016 naar Zweden geemigreerd is en werkzaam is bij Ikea.

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång